Дзяржаўнае аб'яднанне
"Сталічны гандаль і паслугі"

  • Бел
  • Рус
  • Eng
Menu
  • Аб установе
      • Гісторыя арганізацыі
      • Структура
      • Кіраўніцтва
      • Функцыі
      • Арганізацыі
  • Дзейнасць
      • Нарыхтоўка і рэалізацыя плодаагародніннай прадукцыі
      • Арганізацыя гандлю і грамадскага харчавання
      • Развіццё аграпрамысловага комплексу
      • Кансультацыйныя і інфармацыйныя паслугі
      • Развіццё гандлю
      • Бытавыя паслугі
      • Гасцінічныя паслугі
      • Арэнда аб'ектаў нерухомасці
  • Напісаць ліст у ДА "Сталічны гандаль і паслугі"
  • Звароты грамадзян
      • Асабісты прыём
      • Гарачая лінія

Электронная прыёмная


КАНТАКТЫ: 
Графік працы:
пн-чц: 8:45 - 18:00
пт: 8:45 - 16:45
абедзенны перапынак: 13.00-14.00
сб-ндз: выхадны
УВАГА! Працягласць працы ў працоўны дзень, якi непасрэдна папярэднiчае дзяржаўнаму святу або святочнаму дню, скарачаецца на адну гадзіну (арт.116 Працоўнага кодэкса Рэспублікі Беларусь)
Адрас: 220004, г. Мінск, вул. Калектарная,11 пам. 1
Тэл.: Прыёмная (017) 375-60-83, (017) 351-16-98 (факс)
Аддзел арганізацыі гандлю і сельскай гаспадаркі
375-20-65, 377-45-89
Аддзел развіцця гандлю і паслуг (017) 272-79-88, (017) 377-50-75, (017) 244-95-77.
Сектар арэнды і маёмасці (017) 253-99-90, (017) 350-67-61.
Архіў (017) 243-29-57.
Е-mail: gupr@mail.belpak.by

 

Яндекс.Метрика
Распрацоўка і суправаджэнне КУП «Цэнтр інфармацыйных тэхналогій Мінгарвыканкама» © 2018-2022

Дзяржаўнае аб'яднанне
"Сталічны гандаль і паслугі"

  • Бел
  • Рус
  • Eng

Электронная прыёмная

  • Галоўная /
  • Дзейнасць /
  • Развіццё гандлю

Развіццё гандлю

Асноўнымі задачамі аб'яднання ў гэтай сферы з'яўляюцца:

- забеспячэнне спажывецкага рынку г.Мінска шырокім асартыментам харчовых і нехарчовых тавараў у адпаведнасці з патрэбамі ўнутранага рынку;

- вывучэнне і прагназаванне попыту насельніцтва на тавары, вызначэнне патрэбнасці ў таварных рэсурсах;

- фарміраванне аб'ёмаў закладкі прадуктаў жывёлагадоўлі ў стабілізацыйныя фонды г.Мінска на міжсезонны перыяд, кантроль за іх пастаўкай і расходаваннем;

- ажыццяўленне сістэмнага аналізу работы арганізацый рознічнага гандлю па продажы харчовых і нехарчовых тавараў у шырокім асартыменце, адпаведнай якасці і выкананні заканадаўства аб гандлі;

- каардынацыя работы з пастаўшчыкамі і вытворцамі спажывецкіх тавараў па пытаннях аб'ёмаў пастаўкі, пашырэння асартыменту і паляпшэння якасці выпускаемай прадукцыі, у тым ліку па асваенню вытворчасці тавараў у рамках праграмы імпартазамяшчэння;

- удзел у распрацоўцы праграм і выкананне мерапрыемстваў, накіраваных на развіццё спажывецкага рынку харчовых і нехарчовых тавараў.


КАНТАКТЫ: 
Графік працы:
пн-чц: 8:45 - 18:00
пт: 8:45 - 16:45
абедзенны перапынак: 13.00-14.00
сб-ндз: выхадны
УВАГА! Працягласць працы ў працоўны дзень, якi непасрэдна папярэднiчае дзяржаўнаму святу або святочнаму дню, скарачаецца на адну гадзіну (арт.116 Працоўнага кодэкса Рэспублікі Беларусь)
Адрас: 220004, г. Мінск, вул. Калектарная,11 пам. 1
Тэл.: Прыёмная (017) 375-60-83, (017) 351-16-98 (факс)
Аддзел арганізацыі гандлю і сельскай гаспадаркі
375-20-65, 377-45-89
Аддзел развіцця гандлю і паслуг (017) 272-79-88, (017) 377-50-75, (017) 244-95-77.
Сектар арэнды і маёмасці (017) 253-99-90, (017) 350-67-61.
Архіў (017) 243-29-57.
Е-mail: gupr@mail.belpak.by

 

Распрацоўка і суправаджэнне КУП «Цэнтр інфармацыйных тэхналогій Мінгарвыканкама» © 2018-2022